Ben jij administratief sterk en wil je tegelijk je creativiteit maximaal inzetten?
Dan hebben wij de ideale job voor jou als management & marketing assistent bij NomaCool te Staden!
Functieomschrijving
π¨οΈ Kantoor administratie:
β’ Je verzorgt allround administratieve taken
β’ Inboeken van aankoopfacturen in ODOO en verwerken van prijsverschillen
β’ Je begrijpt de btw wetgeving in Frankrijk en Belgie π
β’ Je staat in voor de periodieke en verplichte aangiftes
π§ Marketing
β’ Je bent sterk in copywriting βοΈ
β’ Je onderhoudt de website en je werkt de inhoud van de webshop bij (FR en NL).
β’ Je bent vertrouwd met termen zoals SEO, SEA, β¦
β’ Je creΓ«ert content voor verschillende social media kanalen π±
β’ Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het opzetten van B2B e-mailcampagnes π©
Profiel
β’ Je hebt een goede kennis van het Nederlands en Frans
β’ Je hebt sterk administratieve capaciteiten en zet graag de puntjes op de i
β’ Je hebt interesse in digitale communicatie π»
β’ Je bent vooral enthousiast en je hebt veel goesting om ons b(l)oeiend team te versterken π
β’ Je hebt ervaring
Aanbod
β’ Een zeer gevarieerde job binnen een familiale KMO in een prettige en informele omgeving.
β’ Een boeiende en ondersteunende werkomgeving waar je creatieve input wordt gewaardeerd
β’ Een functie met verantwoordelijkheden in een sterk groeiend bedrijf
β’ Je krijgt een marktconform loon aangevuld met mooi extralegale voordelen zoals maaltijdcheques en groepsverzekering
β’ Je kan rekenen op een goede worklife balance door een flexibel uurrooster en 4/5 job βοΈββοΈ
Stuur je CV naar veronique@nomacool.be.