Ben jij administratief sterk en wil je tegelijk je creativiteit maximaal inzetten?
Dan hebben wij de ideale job voor jou als management & marketing assistent bij NomaCool te Staden!

Functieomschrijving

πŸ–¨οΈ Kantoor administratie:
β€’ Je verzorgt allround administratieve taken
β€’ Inboeken van aankoopfacturen in ODOO en verwerken van prijsverschillen
β€’ Je begrijpt de btw wetgeving in Frankrijk en Belgie πŸ“œ
β€’ Je staat in voor de periodieke en verplichte aangiftes

πŸ“§ Marketing
β€’ Je bent sterk in copywriting ✍️
β€’ Je onderhoudt de website en je werkt de inhoud van de webshop bij (FR en NL).
β€’ Je bent vertrouwd met termen zoals SEO, SEA, …
β€’ Je creΓ«ert content voor verschillende social media kanalen πŸ“±
β€’ Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het opzetten van B2B e-mailcampagnes πŸ“©

Profiel
β€’ Je hebt een goede kennis van het Nederlands en Frans
β€’ Je hebt sterk administratieve capaciteiten en zet graag de puntjes op de i
β€’ Je hebt interesse in digitale communicatie πŸ’»
β€’ Je bent vooral enthousiast en je hebt veel goesting om ons b(l)oeiend team te versterken πŸŒŸ
β€’ Je hebt ervaring

Aanbod
β€’ Een zeer gevarieerde job binnen een familiale KMO in een prettige en informele omgeving.
β€’ Een boeiende en ondersteunende werkomgeving waar je creatieve input wordt gewaardeerd
β€’ Een functie met verantwoordelijkheden in een sterk groeiend bedrijf
β€’ Je krijgt een marktconform loon aangevuld met mooi extralegale voordelen zoals maaltijdcheques en groepsverzekering
β€’ Je kan rekenen op een goede worklife balance door een flexibel uurrooster en 4/5 job βš–️‍♀️

Stuur je CV naar veronique@nomacool.be